full fart hela dagen :)

Vart inte så mycket att skriva igår började med att ta lite sov morgon, gick upp och åt frulle sen gick vi ut och lekte en sväng.. Lite senare gick jag och Lucas hem till mamma och pappa för att hälsa på! Det tyckte Lucas om såklart!
Vi lekte lite inne sen gick vi ut och hoppa stuttsmatta,vi käka lite sen åkte vi hem vid 19.30var tvugna att hinna till affären så handla vi , sen när vi väl kom hem käka vi lite kvällsmat & efter det var Lucas trött så han sa själv att han ville sova.
När Lucas väl somna tänkte jag skriva lite, Men martin undra om vi skulle se en film tillsammans så det gjorde vi! ... Sen vare ju bara att gå och lägga sig så mycket mer hände inte.
Idag ska vi till Martins pappa för att hälsa på en stund och efter det kanske vi åker förbi mamma och pappa, men vi får se :) Det är ju dagis imorgon så man kan inte vara borta för länge.
Nu ska vi snart åka..eller gå om jag får bestämma!

Kommentarer
Postat av: Angelina

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 22:00:28
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0