Idag :)

Idag så låg vi kvar i sängen liite längre än vanligt och det var sköönt!
efter en lite sen frukost och lite lek inne så bestämde vi oss för att ta en sväng till stadsparken för att leka lite där och det uppskattades av Lucas!Sötnosen Leker :D
 När vi hade lekt en sväng så vare dags att komma på något och käka och Lucas han valde att vi skulle äta mc donalds så vi åkte dit käka lite, tog varsin glass.
Sen vare dags att åka hemåt, Lucas och jag gick ner till affären för att handla lite smått och det var då vi kom på att vi ville baka bullar!Lucas var duktig som hjälpte till!

 Så även det skulle vi ha tid för innan Lucas ska sova tdigt pga av dagis imorgon, sen får man ju inte glömma att Lucas kusin Victor som blir ett nu i April kommer hit imorgon halv 7 på morgonen!!:O Palle , Alex och Marita ska till Ullared så hon behövde både hundvakt och barnvakt. Ska bli kul att se hur det blir denna gång :) Hoppas på fint väder,men har hört att det kanske ska regna imorgon... Kul.. Not! 
Har vart full fart hela dagen så nu vart min stora pojke trött och skulle sova!
 Nu blir det även snart läggdags för mig med.. Åtminstone lägga sig och kolla lite på tv.. En lång dag imorgon väntar också.. Eller hur Sabina? haha.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: JaninaJanina

Fin Lucas!

Jag har inte smakat på bullarna än... :)

2010-04-16 @ 22:26:25
URL: http://allatidersnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0