Jaha jah!

Jaha jah, Som sagt! då har man skaffat sig en blogg nu då eftersom folk tjatar hehe!
får se hur detta kommer att gå och hur mkt jag kommer att uppdatera, det gäller ju att fatta hur man
ska göra, Men detta får duga!



Kan ju börja med att säga att det var skönt med det fina vädret!
Efter att jag,Martin och Tobbe hämtat Lucas på dagis så var vi ute hela tiden, ända tills det var dags att åka till borenshult och käka mjukglass, mm gott! Efter det satte vi oss och kolla film, sen vart Lucas så trött så han somnade redan 19.30 Skönt för honom!
Och nu sitter man här och försöker förstå sig på detta,men men man fattar det säkert nån gång, nu har jag gjort en iallafall så hoppas folk är nöjda ;)


Kommentarer
Postat av: Janina

Trevligt, då ska jag se till att läsa hela tiden då. :)

2010-04-13 @ 21:19:43
URL: http://allatidersnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0