Skit väder!

Hann inte skriva något igår även om det var hemskt väder så var det ändå full fart , sysselsatt hela tiden precis som det ska vara;) Men fan vad knepigt väder asså.. först regnar det sen snöar och efter det haglar det.. ja..man får bara hoppas på att sommaren blir varm.
Igår var det mycket lek och fixa hemma som gällde sen vid 15.00 så åkte vi iväg till martins mamma för att hälsa på, Käkade även där trevligt! Stannade till ca 19.00 och så fort vi satte oss i bilen så somnade Lucas han hade verkligen inga krafter kvar så han la jag i sängen så fort vi kom hem.. Lilla gubben<3
Idag så började dagen med att gå upp vid 06.00 för att invänta Smilla sen visste jag inte riktigt om jag skulle gå och lägga mig igen eller om Lucas skulle vakna , men jag gick iallafall och la mig och somna då jag vakna igen självmant att kl var 08.00 och Lucas sov fortfarande.. Skönt tänkte jag , men jag kännde mig ändå rätt så pigg, men efter en halvtimma vaknar han och vi ligger och kollar lite på tv som vi brukar göra innan vi kliver upp och käkar frulle.
Idag var det jue ändå soligt ute så vi passade på att gå ut för att leka lite tog med oss sand leksakerna som Lucas tycker så mycket om och cykeln,men fan vad det blåste kallt.. och solen gick i moln heela tiden! så det var ju bara att gå in igen och invänta på att kl blev ett då vi åkte för att kolla hur lillebror har det i magen och allt såg fint ut och jag följde kurvan precis och att han även ligger väldigt långt ner vilket är skönt för då känns det nästan garanterat att han stannar så med.
Med Lucas så var det jue så att han ville inte fixera sig så jag gjorde ju då ett vändningsförsök som mycket väl funka och han fixera sig , men som mycket väl känndes kan jag ju säga.
Men nu känns det helt okej faktist.. Ska bli kul och jag orkar verkligen inte vänta längre nu får han faktist komma ut snart! är idag i vecka 35+3.
för övrigt så sövde jag lucas runt 19.00 och gick ner för att möta pappa i affären, han skjustade hem mig till Sabina en sväng och hon fick för sig att hon skulle baka så det gjorde vi och snacka lite skit såklart.. Kom precis hem därifrån och känner att jag måste gå och lägga mig, blir ju upp tidigt för att invänta Smilla och dagis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0