Tråkigt väder :/

Idag har det inte hänt så jätte mycket Lucas skulle egentligen till dagis,men fick vara ledig idag :)
Sabina, jag och Lucas tog oss en promenad till stan för att gå runt och kolla lite..Skulle även ner till lekparken en stund , men när vi väl hade gått på stan och var färdiga så började det regna.. vilken besvikelse ... Så det var ju bara att ta bussen och åka hem istället.
Gick ner till affären och köpte lite kött och potatisgratäng till mig och Lucas för Martin skulle glo på fotboll och käka pizza med Tobbe. Efter det lekte vi inne och myste framför tvn tog oss även ett bad i ca 45 min hehe. Lucas somna för 20 min sen .. helt slut var han.. Själv ska man jue också gå och lägga sig och kolla film det ska bli riktigt skönt.. risken finns att man somnar, Men det gör inget för kl 06.00 imorn kommer Henna och lämnar Smilla. Nu blire sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0