Ute i stort sett hela dagen!

Sabina ringde vid 11.00 och undra om vi skulle ta oss en promenad och det sa man ju självklart ja till på grund av det fina vädret! Eftersom hon ändå hade ett paket att hämta ut på preem så gick vi dit och efter det tog vi oss en fika på lilla hem vid östenssons.
Lucas var såklart gó och glad hela tiden!
vi hade även lite bröd med oss för att mata fåglarna med,sen fick Lucas för sig att han ville till kyrkan alltså öppna förskolan så det blev att gå dit en liten stund.. Janina kom dit lite senare och efter det kom Martin för att hämta oss och vi åkte till Lucas farmor :)
Det var så varmt ute att vi satt och käka mat på trädgården sen lekte vi en massa och gick till en lekpark.
Klockan vart 19.00 och vi var tvungna att åka för att Lämna Smilla.
När vi väl kom hem sen vid 19.30 så spela martin och Lucas lite GTA o efter det var de dags att duscha och Lucas han var helt slut så det blev att lägga honom nästan direkt!
Jag passa på att ta cykeln hem och hälsa på en sväng och nu sitter jag här.. så det har vart en väldigt fartfylld dag måste jag säga, Men trevlig!
Imorgon har man just nu för tillfället inget planerat förutom att vara ute så mkt som möjligt om det är fint väder, Sen får man se vad som händer!
Nu ska jag kolla om det går ngt bra på tv och lägga mig!
Ha det!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-20 @ 11:29:42
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0